Mít dlouhodobě radost a požitek ze života by chtěl každý. Někomu v tom však brání různé komplikace související s jejich mentální nebo tělesnou kondicí. Nebylo by však lepší jednat preventivně? Vzít to tak trochu do svých rukou?

Mám pro vás základní tipy pro udržování svého mentálního a osobního zdraví:

  1. Ráno se nebojte zapojit alespoň lehkou fyzickou aktivitu, která vám zvýší tepovou frekvenci.
  2. Dobře a kvalitně spěte (to je kapitola sama pro sebe… možná někdy příště). Myslete na kvalitní ráno – ozáření sluníčkem, otevřené okno, balkón, čerstvý vzduch. Stejně tak myslete na večerní zklidnění. Ve spojení s předchozím bodem se toto ukazuje jako nejlepší pomocník pro kvalitní spánek.
  3. Pečujte o svoje mentální nastavení. Forma je na vás. Pečujte třeba meditací, psychoterapií nebo psaním, journalingem apod.

Marcel

15. 5. 2022

Miluji rozvoj a pohyb. Chci propojovat lidi s citem pro rozvoj, umění a detail. Vytvořit „armádu novodobých rytířů“. Proto jsem lektor pohybových dovedností, školím a trénuji manažerské dovednosti a osobní produktivitu.

Přidej komentář