Poslední dekády vidíme ve světě úsilí o maximalizaci ve všech směrech. Optimalizace, efektivita a eliminace chyb. V podstatě v každé oblasti, dokonce i v osobní rovině.

Všichni vývojáři, markeťáci a obchodníci tvrdě dřou aby nám vytvářeli pohodlí. V podstatě jsme se od lovu a hladovění posunuli do života na co nejméně kliků pro objednávku.

Stejní lidé si současně uvědomují, že se neradi nudíme, takže generují ještě více stimulů, možností a šumu. Vyvolávají potřebu.

Problém je to, že nuda je docela dobrý kámoš s vnitřní spokojeností, kreativitou a radostí. Ani jedno nejde jen tak vyvolat, naklikat, pocítit… koupit.

Zkuste někdy jen tak být, jen tak jít, nikam se nehnat, nic netlačit, nic nekupovat. Prostě pozorovat, užívat pohodlí a nudu.

Marcel Staviany

22. 4. 2022

Miluji rozvoj, zdraví a pohyb. Chci propojovat lidi s citem pro vzdělávání, umění a detail. Proto se jako lektor věnuji osobnímu zdraví, pohybovým dovednostem a produktivitě.

Přidej komentář