Poslední dekády vidíme ve světě úsilí o maximalizaci ve všech směrech. Optimalizaci, efektivitu a eliminaci chyb úplně v každé oblasti.
Markeťáci, technologové, všichni tvrdě dřou aby nám vytvářeli pohodlí. V podstatě jsme se od lovu a hladovění posunuli do života na co nejméně kliků pro objednávku.
Ti stejní lidé si současně uvědomují, že se neradi nudíme, takže generují ještě více stimulů, možností a hluku. V podstatě vyvolávají potřebu.
Problém je ten, že nuda je docela dobrý kámoš s vnitřní spokojeností a radostí. Ani jedno nejde jen tak vyvolat, naklikat, pocítit… koupit.
Zkuste někdy jen tak být, nikam se nehnat, nic netlačit, nic nekupovat. Prostě pozorovat, užívat pohodlí a nudu.

Marcel Staviany

22. 4. 2022

Miluji rozvoj a pohyb. Chci propojovat lidi s citem pro rozvoj, umění a detail. Vytvořit „armádu novodobých rytířů“. Proto jsem lektor pohybových dovedností, školím a trénuji manažerské dovednosti a osobní produktivitu.

Přidej komentář