Firemní školení

Firemní školení2023-01-29T17:38:55+01:00

Vášeň k pohybu všude

Jak kompenzovat sedavou práci a zlepšit koncentraci

Řešíte jak si zachovat v průběhu dne dostatek energie, plného soustředění a kreativního myšlení? Reagujete nevhodně v situacích kdy ztrácíte kontrolu nebo jste pod tlakem?

Mnozí z nás ví, že za pomocí dechu, pohybu, kvalitního spánku a zdravého stravování či chladové terapie můžete ovlivnit svoje zdraví. Co z toho ale opravdu děláte? Co konkrétně, kdy a kde do svého dne můžete přidat?

Pohyb je všude a my vás chceme naučit vnímat ho víc, změnit přístup k vnímání a chápání těla.

Hýbejte se lépe a především všude. Žádné triky a rychlé zkratky. Jednoduché principy lidského pohybu. Malé součástky, pohybové návyky použitelné v každodenním životě.
Odpovědi, ale především praktické ukázky vás čekají v tomto školení.
Proč by jste měli přijít na školení právě ke mně?2022-12-18T19:27:04+01:00
  • Jsem absolventem Fakulty Sportovních Studií v Brně
  • Mám za sebou více než 10 let pedagogické či lektorské praxe
  • Pestrá školení a lekce postavené na konceptu všestrannosti a ověřených faktech
  • Lekce i školení vycházejí z principů Movement Culture, holistického přístupu k pohybu a fitness, který vyvinul renomovaný učitel Ido Portal
  • Nabízím širokou paletu zábavných a poutavých cvičení, díky kterým budete rozvíjet své pohybové schopnosti a zlepšíte svou sílu, mobilitu, rovnováhu,
  • koordinaci nebo postřeh a dovednosti, o kterých jste nevěděli, že můžete mít
Jak bude kurz probíhat?2022-12-18T19:22:36+01:00

Jedná se o celodenní školení, počítejte se dvěma 3h bloky s přestávkou na oběd (např. 9-12, 13-16).
Součástí je teoretická a praktická část. Doporučuji si obléci něco pohybově-pohodlného. Něco, v čem se můžete trochu protáhnout, kleknout, dřepnout a rozpohybovat (volné kalhoty a triko).

Co si z něj odnesete?2022-12-18T19:24:01+01:00
  • Tipy pro tvorbu nových návyků
  • Seznámíte se základy fyziologie organismu
  • Tipy pro pohyb bez zbytečných pomůcek a velkých posiloven
  • Základy pro prevenci proti chronickým onemocněním
  • Tipy pro zlepšení koncentrace a soustředění
  • Konkrétní tipy jak začlenit pohyb do pracovního dne
  • Zvýšené vědomí o svém vlastním těle
  • Ukážeme si praktická dechová cvičení jak pro zklidnění, tak pro aktivaci
  • Získáte odpovědi na vaše dotazy
Co na sebe?2022-11-30T22:27:09+01:00

Funkční prádlo a jarmilky můžete nechat doma :)). 

Doporučuji spíše něco pohybově-pohodlného. Něco, v čem se můžete trochu protáhnout, kleknout, dřepnout a rozpohybovat (volné kalhoty a triko).

Stručná osnova školení

  • Ranní pohybové espresso
  • Správný sed
  • Všímavost
  • Zrak
  • Dech
  • Pohyb v práci (boosters, dohody,…)
  • Síla hravosti
Přejít nahoru